ساخت و ساز در مجتمع گردشگری چهارده معصوم (ع) خرم آباد ممنوع است

مدیرکل منابع طبیعی لرستان : 

ساخت وساز در مجتمع گردشگری چهارده معصوم (ع) خرم آباد ممنوع است

ساخت و ساز در مجتمع گردشگری چهارده معصوم (ع) خرم‌آباد ممنوع است

 

به گزارش خبرگزاری فارس در خرم‌آباد، ظهر امروز در پی ورود پرسنل نیروی انتظامی به مجتمع گردشگری تحقیقاتی چهارده معصوم (ع) خرم‌آباد برای ساخت و ساز در اراضی درختکاری شده این پارک، جمعی از انجمن‌های زیست محیطی شهر خرم‌آباد به همراه مدیرکل و کارکنان اداره‌کل منابع طبیعی لرستان در این مجتمع حضور یافته و با مقاومت مدیرکل منابع طبیعی و اعضای تشکل‌های زیست محیطی از ادامه ساخت و ساز جلوگیری به عمل آمد.

در این خصوص مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: روز گذشته پرسنل نیروی انتظامی بدون هماهنگی با اداره‌کل منابع طبیعی لرستان در محلی که گونه‌های درختی ارزشمندی کاشته شده و جزو اراضی این مجموعه محسوب می‌شود، شروع به ساخت و ساز کردند که همکاران منابع طبیعی مانع آن‌ها شدند.

مهرداد بهاروند اظهار داشت: صبح امروز هم نیروی انتظامی به روند ساخت و ساز خود ادامه داد تا این‌که موضوع توسط کارگران پارک به ما اطلاع داده شد و بنده و همکارانم به همراه اعضای تشکل‌های زیست محیطی سراسیمه به محل آمده و مانع ادامه روند ساخت و ساز آن‌ها شدیم.

وی تصریح کرد: از آنجا که پارک چهارده معصوم (ع) جزو اراضی متعلق به منابع طبیعی است و جزو انفال عمومی است، هیچ شخص حقیقی یا حقوقی از نظر قانونی به غیر از اداره ‌منابع طبیعی متولی این پارک نیست و حق تصرف اراضی آن را ندارد.




برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 20 مهر 1392برچسب:, | 13:32 | نویسنده : بابک الوندیان ، بهارک الوندیان |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.